استفاده از تلگرام
نوشته شده توسط : مریم

چت‌های خصوصی
بارها شنیده‌اید که چگونه آژانس‌ها و هکرها برای ورود به حریم شخصیتان تلاش می‌کنند. بنابراین کاملاً طبیعیه که به هنگام صحبت با دوست خودتون در تلگرام به حریم خصوصی بیشتری نیاز داشته باشید. در نتیجه اگر می‌خواهید چت خصوصی(Secret chat) با دوست خودتون داشته باشید، آیکون سه خط (همبرگر) را لمس نموده و New Secret Chat را انتخاب کنید.

مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید، به طور کاملاً خودکار وارد صفحه‌ی چت خصوصی با آن خواهید شد. در صورتی که از صفحه‌ی چت خصوصی شما اسکرین شات گرفته شود، تلگرام به شما اطلاع خواهد داد.

ساخت پیام خود تخریب (Self-Destruct)
پیام خود تخریب به راحتی در چت خصوصی ساخته می‌شود. هنگامی که در صفحه‌ی چت خصوصی هستید یک آیکون تایمر(Timer icon) در کنار تصویر پروفایل می‌بینید.

آیکون تایمر را لمس نموده و تعیین کنید چه مدت پیام شما دوام یابد. سپس گزینه‌ی تأیید (Done) را لمس کنید. پس از آن پیام در مدت دلخواه شما دوام می‌یابد. همیشه می‌توانید زمان را با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی قبل (Timer icon) تغییر دهید. با این تفاوت که یک عدد و حرف S در کنار آن می‌بینید، که همان مدت زمان دوام پیام است.

نحوه‌ی غیرفعال کردن پیش نمایش پیام
آیا از اینکه هنگام دریافت پیام باید به گوشی خودتون نگاه کنید، خسته شدید؟ کار برای شما راحت است چون فوراً می‌دانید چه جوابی دهید، اما برای هر کسی که در نزدیکی شما هم باشد قابل رویت است.

اگر به امنیت بیشتری احتیاج دارید و قصد غیر فعال کردن پیش نمایش پیام را دارید، تنها باید چند مرحله کوتاه را انجام دهید. وارد قسمت Settings>Notifications and Sounds شده و Message Preview را خاموش بکنید. این یکی از ویژگی‌های Whats App برای Windows Phone است که در Android عمل نمی‌کند. عادلانه نیست؟ هست؟

بلاک کردن کاربران تلگرام
همیشه مخاطبانی هستند که از اذیت و آزار دیگران لذت می‌برند. برای بلاک کردن آن‌ها می‌توانید وارد Settings>Privacy and Security>Blocked users شوید.

در گوشه سمت راست بالای صفحه علامت مثبت(+) قرار دارد. روی آن بزنید و شخص مدنظرتان برای بلاک کردن را انتخاب کنید. حالا دیگر می توانید با او برای همیشه خداحافظی کنید.

 

برای مطالعه ادامه  مطلب کنید....





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: